اخبار vpn

بهترین وی پی ان برای ایرانسل

بهترین وی پی ان برای ایرانسل

بهترین وی پی ان برای ایرانسل آن فیلترشکنی است که بدون قطعی و سرعت بالا، اینترنتی آزاد و بدون محدودیت را برای شما فراهم کند. در این مطلب ابتدا ویژگی‌های یک VPN خوب را بررسی کرده و سپس بهترین فیلتر شکن اندروید و iOS موبایل برای ایرانسل را معرفی می‌کنیم.

ویژگی های بهترین وی پی ان برای ایرانسل

ایرانسل از جمله اپراتورهایی است که دسترسی به برخی از وی پی ان‌ها نظیر سیسکو انی کانکت (AnyConnect) را قطع کرده است. به همین خاطر، بسیاری از کاربران این اپراتور در استفاده از VPNها با مشکلاتی روبرو هستند. بنابراین اگر به‌دنبال یک فیلترشکن خوب برای ایرانسل هستید، ابتدا باید با ویژگی‌های مهم آن آشنا شوید.

البته شایان ذکر است که همه فیلترشکن‌ها خصوصا ابزارهای رایگان، همه ویژگی‌هایی که در این قسمت معرفی می‌کنیم را نداشته و عموما VPNهای پولی نظیر دور وی پی ان دارای آن‌ها هستند.

امنیت داده  بهترین وی پی ان برای ایرانسل

اولین ویژگی که هنگام انتخاب فیلتر شکن برای ایرانسل باید در نظر بگیرید، امنیت آن است. VPNها از طریق قابلیتی به‌نام «رمزگذاری» داده‌های شما را وارد یک تونل کرده و آن‌ها را به داده‌هایی غیر قابل خوانش تبدیل می‌کنند. سپس در طرف دیگر، دوباره آن‌ها را رمزگشایی کرده و برای کاربر نهایی می‌فرستند.

تقریبا تمام وی پی ان‌های رایگان و پولی به رمزگذاری داده‌های شما پرداخته و حریم خصوصی‌تان را افزایش می‌دهند. به همین خاطر، استفاده از این ابزار خصوصا برای اتصال به وای‌فای مکان‌های عمومی نظیر رستوران‌ها، هتل‌ها و… که هر کسی قادر به استفاده از آن‌هاست، توصیه می‌شود.

مخفی‌سازی آی‌پی بهترین وی پی ان برای ایرانسل

یکی دیگر از دلایل مهمی که کاربران به استفاده از VPNها روی می‌آورند، مخفی کردن آی‌پی و مکان شماست. این قابلیت باعث ناشناس ماندن موقعیت مکانی شما می‌شود. در این حالت، ردیابی فعالیت‌های آنلاین شما برای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت (ISP) و دیگر نهادهایی که به‌دنبال آن هستند، دشوار خواهد شد. این ویژگی طی سال‌های اخیر خصوصا برای کاربران ایرانی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

یکی از ویژگی‌های ضعیف برخی از وی پی ان‌ها خصوصا نوع رایگان آن‌ها، نشت آی‌پی یا VPN Leak است. در این حالت، به‌خاطر ضعف وی پی ان، آی پی، درخواست‌های DNS و فعالیت‌های آنلاین شما افشا شده و ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و هر نهاد دیگری که در حال رصد ارتباطات اینترنتی شماست، قادر به درستی  به آن است. بنابراین، استفاده از یک وی پی ان قدرتمند و معتمد نظیر Dor VPN اهمیت زیادی دارد.

عدم ذخیره داده بهترین وی پی ان برای ایرانسل

عدم ذخیره داده سیاستی است که ممکن است هنگام انتخاب وی پی ان برای ایرانسل برایتان مهم باشد. این سیاست، عدم ثبت داده‌ها و فعالیت‌های آنلاین شما توسط سرویس VPN را تضمین می‌کند.

با این وجود، از آنجایی که وی پی ان‌های رایگان برای بقا به درآمدزایی نیاز دارند، اکثر آن‌ها از این داده‌ها برای نمایش تبلیغات بر اساس لوکیشن و فعالیت‌های آنلاین شما استفاده می‌کنند. گاهی اوقات برخی از این سرویس‌ها حتی این داده‌ها را به اشخاص ثالث می‌فروشند.

سرعت بالا بهترین وی پی ان برای ایرانسل

از جمله دیگر ویژگی‌هایی که یک فیلتر شکن برای ایرانسل باید داشته باشد، سرعت بالاست. در وی پی ان‌های رایگان به‌دلیل عدم محدودیت تعداد کاربران قابل اتصال به یک سرور، ممکن است با افت سرعت گشت‌وگذار مواجه شوید.

اما در سرویس‌های پولی عموما چنین مشکلی وجود ندارد و حتی در صورت افت سرعت می‌توانید با پشتیبانی تماس حاصل کرده و علت را جویا شوید. چنین قابلیتی برای VPNهای رایگان وجود ندارد.

مثلا در Dor VPN شما می‌توانید به سرورهای مختلف انگلیس، فرانسه و هلند متصل شده و در عین بهره‌مندی از اینترنت آزاد پر سرعت، امنیت خود را نیز افزایش دهید.

پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف بهترین وی پی ان برای ایرانسل

شاید شما نیز از جمله کاربرانی باشید که نیاز به استفاده از وی پی ان روی دستگاه‌های مختلف دارند. در این حالت، در صورت انتخاب یک سرویس برای موبایل خود، اگر مثلا نسخه لپتاپ آن وجود نداشته باشد، نیازمند پیدا کردن یک VPN دیگر هستید که زحمت شما را دو چندان می‌کند.

در این حالت، انتخاب فیلترشکنی که برای سیستم‌های عامل‌های مختلف نظیر اندروید، iOS، ویندوز، مک، لینوکس، تلویزیون، روتر و کنسول بازی نسخه‌های مختلفی داشته باشد، کار را راحت‌تر می‌کند.

معرفی بهترین فیلتر شکن برای ایرانسل

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر کردیم، بهترین گزینه، تهیه یک وی پی ان پولی برای ایرانسل است که در کنار افزایش امنیت، سرعت بالاتری هنگام گشت‌وگذار در اینترنت را برای شما فراهم کرده و از اطلاعاتتان نیز برای مقاصد تجاری استفاده نکند. از جمله این گزینه‌ها دور وی پی ان است.

اشتراک‌های پولی Dor VPN به‌صورت ماهیانه در دسترس هستند. علاوه بر این، برای راحتی شما عزیزان، فیلترشکن «دور بزن» امکان سه روز استفاده رایگان از سرورهای خود را برای کاربران فراهم کرده است. در ادامه این قسمت، نحوه ثبت نام و خرید سرویس اشتراکی در دور وی پی ان را آموزش می‌دهیم.

ثبت نام در فیتر شکن دور بزن بهترین وی پی ان برای ایرانسل

برای استفاده، ابتدا باید برنامه Dor VPN را دانلود و نصب کنید. نسخه‌های اندروید و iOS دور وی پی ان از طریق آدرس رسمی آن به آدرس dor45vpn.com در دسترس هستند. علاوه بر این با مراجعه به گوگل پلی یا اپ استور نیز می‌توانید نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

اکنون برنامه را باز کرده و برای ساخت حساب کاربری، دکمه اتصال وسط صفحه را لمس کنید.

بهترین وی پی ان برای ایرانسل

سپس در پنجره بازشده، روی «ثبت نام» ضربه بزنید.

ساخت اکانت در dor vpn

اکنون ایمیل یا شماره موبایل خود را در کادر اول و رمزعبور دلخواهی را در کادر دوم وارد کنید. سپس روی «ثبت نام» پایین صفحه ضربه بزنید تا اکانت کاربری‌تان ساخته شود.

ساخت اکانت کاربری در دور وی پی ان

اکنون بدون خرید اشتراک، تا سه روز می‌توانید به استفاده رایگان از یکی از سرورهای دور وی پی ان بپردازید.

خرید اشتراک Dor VPN بهترین وی پی ان برای ایرانسل

حال برای خرید اشتراک، روی آیکن سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. بهترین وی پی ان برای ایرانسل

تنظیمات حساب دور vpn

اکنون گزینه «خرید اشتراک» را انتخاب کنید. بهترین وی پی ان برای ایرانسل

خرید اشتراک وی پی ان دور بزن

از بین سرویس‌های موجود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی «خرید» زیر آن ضربه بزنید.

انتخاب سرویس dor vpn

پنجره کوچکی تحت عنوان «کارت به کارت» باز می‌شود. آن را لمس کنید. بهترین وی پی ان برای ایرانسل

پیام کارت به کارت وی پی ان دور بزن

در ادامه، دو پیغام نمایش داده می‌شود که با مطالعه آن‌ها ابتدا روی «نمایش کارت» و سپس «متوجه شدم» ضربه بزنید تا شماره کارت برای انتقال وجه خرید سرویس نمایش داده شود.

پیغام هشدار فیلتر شکن dor vpn

پیام توجه در فیلتر شکن دور vpn

دقت داشته باشید که این صفحه درگاه پرداخت نیست و برای خرید اشتراک دور وی پی ان، باید از طریق اپلیکیشن موبایل بانک، برنامه‌های کارت به کارت یا عابر بانک، مبلغ مورد نظر را به کارت مربوطه واریز کنید.

کارت به کارت هزینه اشتراک در dor vpn

پس از واریز، 5 دقیقه منتظر مانده و سپس شماره کارت خود را برای پیگیری پرداخت وارد کنید. نهایتا «چک کردن پرداخت» را انتخاب کنید.

تکمیل خرید dor vpn

اکنون حساب شما شارژ شده و طی بازه اشتراک قادر به استفاده نامحدود از سرورهای پر سرعت دور وی پی ان هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *