خرید vpn

راهنمای ویدیویی استفاده از vpn موبایل قابل اعتماد ؟

راهنمای ویدیویی استفاده از vpn موبایل

امروز در دور وی پی ان میخواهیم  راهنمای ویدیویی استفاده از vpn موبایل را با شما کاربران همیشه مرور کنیم ، سوالی که حتما پاسخ آن می تواند در شرایط امروزی محدودیت های اینترنتی کشور به شما کمک کند. با ما همراه شوید.

امروز خیلی از سایت ها مطالب و شبکه های اجتماعی ویدیوهایی تحت عنوان راهنمای ویدیویی استفاده از vpn موبایل را برای کاربران منتشر می کنند که به دلایل امنیتی پیشنهاد می شود که هرگز این تغییرات را بر روی موبایل و یا تبلت خود انجام ندهید مگر این که از مرجعی قابل اعتماد این آموزش ها را دریافت کنید.

خطرات استفاده از vpn موبایل نامعتبر ؟

در این خصوص باید گفت که فیلترشکن‌ها مجموعه‌ای از روش‌ها و نرم‌افزارهای مختلف هستند که برای عبور از فیلتر از آن استفاده می‌شود، البته بعضی از فیلترشکن‌ها کاربرد امنیتی دارند، یعنی با عوض‌کردن ip آدرس فرد موردنظر، جلوی هک شدن را می‌گیرند اما از طرفی بعضی از نرم‌افزارهایی که در قالب فیلترشکن عرضه می‌شوند، بدافزارهایی هستند که توسط مجرمان سایبری و جهت سوءاستفاده از کاربران ارائه شده‌اند.

چرا که بیشتر فیلترشکن‌ها یا VPN از یک پورت و پروتکل خاص استفاده می‌کند بنابراین بر خلاف کشور ما ایران عمده استفاده وی‌پی‌ان در دنیا برای حفظ امنیت است؛ مثلا اگر یک کاربر یا مسئولی به خارج از کشور رفته باشد و بخواهد از آنجا با حفظ امنیت، به اینترنت بانکش و یا سرویسی داخل ایران وارد شود، اگر به شبکه‌ی آن کشور اطمینان نداشته باشد، از vpn استفاده می‌کند.

معرفی دو نوع اپلیکیشن های vpn موبایل ؟

بررسی امنیتی و دسترسی اپلیکیشن‌ها به دو بخش تقسیم می شود :

1- یک دسته فیلترشکن ها  هستند که مثل سایفون به عنوان اپلیکیشن روی موبایل نصب می‌شوند و هنگام نصب به کاربر نشان داده می‌شود که چه دسترسی‌هایی می‌خواهد از کاربر بگیرد.

بنابراین فیلترشکن و وی‌پی‌ان برای عملکردش فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشد و هیچ دسترسی غیر از اینترنت نباید از کاربر بگیرد و اگر بگیرد قطعا می‌خواهد کار دیگری انجام دهد و در آن صورت کاربر نباید آن را نصب کند.

2- دسته دوم فیلترشکن ها همانند فیلترشکن dorvpn از وی‌پی‌ان‌ها از رمزنگاری استفاده می‌کند و هنگام نصب هیچگونه دسترسی از موبایل کاربر را نمی خواهد که در این مدل اطلاعات در رفت و برگشت کاربر قابل شنود نیست، اما بعضی از آن‌ها از رمزنگاری استفاده نمی‌کنند و کسی که این سرور وی‌پی‌ان را راه اندازی کرده است فقط هدف او دسترسی به اطلاعات کاربران و سوء‌استفاده است.

کدام راهنمای ویدیویی استفاده از vpn موبایل قابل اعتماد است ؟

با توجه با توضیح بالا باید گفت که استفاده از هر اپلیکیشنی برای نصب و استفاده از vpn موبایل عاقلانه نیست و باید از مرجع معتبرش این کار را انجام دهیم که در این میان استفاده از اپلیکیشن سایت dorvon.com  پیشنهاد ما است.

لطفا همانند ویدیو زیر اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید و به راحتی و بدن هیچگونه دسترسی اضافه ای به اپلیکیشن از خدمات ان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *