اخبار vpn

قبل از خرید فیلترشکن موبایل به این 4 نکته مهم توجه کنید ؟

این روزها شاید 90 درصد از کاربران ایرانی با خرید فیلترشکن موبایل امکان استفاده و دسترسی از شبکه های اجتماعی را پیدا می کنند . موضوعی چالش برانگیز که هر گاربر ایرانی با پرداخت هزینه های ماهیانه می توان از آن عبور کند.

با این اوصاف پرداخت هزینه برای خرید فیلترشکن موبایل با کیفیت ، در حالی اهمیت دارد که شما حق دارید که در قبال پرداخت هزینه ای مشخص ، خدماتی قابل قبول دریافت کنید. پس پیشنهاد کارشناسان این است که اگر شما هم ماهیانه برای خود و سایر اعضاء خانواده اقدام به خرید vpn می کنید حتما باید از مرجعی معتبر و قابل اعتماد این کار را انجام دهید.

قبل از خرید فیلترشکن موبایل به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

1- سایت یا اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات فیلترشکن موبایل باید رابط کاربری و تجربه خوب ارائه خدمات به کاربران را داشته باشد تا در هنگام درخواست به پشتیبانی برای خرید، کاربر بداند از چه طریقی باید اقدام کنید که البته باید در کنار این موضوع آموزش نصب و راه‌اندازی VPN ها برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید ، ios و … را به سادگی ارائه دهد.

2- تکنولوژی vpn موبایل دائم در حال تغییر است که همین امر کاربران را دچار دردسر می‌کند. بنابراین در ایران نیز همه روزه محدودیت‌های جورواجوری بر روی شبکه ی اینترنت‌ در isp های مختلف اعمال می‌شوند که همین موضوع هنگام اتصال به فیلترشکن موبایل را از کاربران صلب می‌کند. بنابراین یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین عوامل در انتخاب ارائه دهنده ، داشتن خدمات همه‌ روزه و ۲۴ ساعته همانند پشتیبانی سایت dor45vpn.com برای مشتری است.

3- سرعت اتصال به انتینت هم موقع خرید فیلترشکن موبایل باید توسط کاربر در ارائه نظرات مشتریان سایت ها و اپلیکیشن ها باید مورد بررسی قرار بگیرد چرا که هنگام استفاده از vpn اگر سرویس دهنده ، سرویبس مناسب ارائه ندهد ، سرعت اتصال به انیترنت کاربران کم خواهد شد.

بنابراین دلیل آن هم فرایند رمز‌گذاری است که ارائه دهنده خدمات فیلترشکن موبایل باید در برنامه نویسی های خود به کار برده باشد. اگر غیر از این باشد این موضوع می‌تواند هنگام استفاده از اینترنت کاربران را به دردسر بیندازد. لذا انتخاب VPN مناسب می‌توانند تضمین کند که شما می‌توانید همیشه و همه جا اینترنت پرسرعت داشته باشید.

4- ضمانت بازگشت وجه به هنگام خرید vpn هم مهم و ظروری است چرا که شاید برای شما هم پیش‌آمده که از VPN خود راضی نباشید. انتخاب وی‌پی‌ان دارای ضمانت عودت وجه، بهترین انتخاب برای جلوگیری از ضرر در این مواقع است. ارائه دهنده‌های برتر دارای گزینه ضمانت بازگشت وجه هستند.

پس راهکار مناسب و علمی برای خرید فیلترشکن موبایل چیست ؟ 

1- نصب اپلیکیشن dor45vpn.com 

2- عضویت آسان

3- تست 3 روز فیلترشکن رایگان

4- خرید اشتراک

همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *