خرید vpn

آشنایی با 4 مزیت خرید vpn تلفن همراه ؟

خرید vpn تلفن همراه

امروز در دور وی پی ان شما را با مزیت های خرید vpn تلفن همراه آشنا خواهیم کرد، قبل از هر چیز باید گفت که VPN در واقع مخفف کلمه Virtual Private Network به معنای شبکه مجازی خصوصی است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که گوشی های تلفن همراه خود را از یک فضای نا امن و شلوغ دور و در بستر یک تونل امن به یک شبکه خصوصی دیگر در اینترنت متصل کنید. با ما همراه شوید.

مزیت های خرید vpn تلفن همراه ؟

1- کدگذاری و امن شدن ترافیک با استقاده از VPN

2- امکان دور زدن قوانین برخی دسترسی به  وب سایت‌ها و اپلیکیشن ها

3- انتقال داده به صورت امن و غیر مستقیم

4- حفاظت بالا از موقعیت جغرافیای شما و عدم شناسایی موقعیت مکانی توسط سایت‌ ها

ویژگی های که باید هنگام خرید vpn تلفن همراه به آن توجه داشت ؟

دکمه خاموشی اینترنت : دکمه خاموشی یا Kill Switch یکی از قابلیت هایی است که هنگام خرید vpn تلفن همراه باید به آن توجه داشت چرا که در vpn های امن همانند dorvon وجود دارد.

در این میان و در صورتی که پروتکل VPN به درستی عمل نکند کلید خاموشی با یک اقدام امنیتی، اتصال به اینترنت را قطع می‌کند. اگر فیلترشکن نتواند به درستی عمل کند، وجود این ویژگی می‌تواند از افشای آدرس IP شما به صورت تصادفی یا غلط، جلوگیری کند.

احراز هویت دو مرحله ای : دومین مورد که هنگان خرید vpn باید به آن توجه داشت مرحله تایید هویت است . در اصل یک VPN قدرتمند توسط روش‌های مختلف احراز هویت به بررسی تمامی افرادی که می‌خواهند وارد سیستم شوند را مورد بررسی قرار می‌دهد. مثلاً، پس از درخواست وارد کردن رمز عبور خود و دریافت کد به تلفن همراه شما می‌تواند دسترسی شخصی دیگر به اتصال امن شما را سخت کند.

رمزگذاری آدرس IP : آدرس IP یک VPN باید از ISP و سایت‌های دیگر مخفی شود. در این صورت به شما این امکان را می‌دهد که به طور آنلاین و بدون اینکه توسط ارائه دهنده وی‌پی‌ان یا سایت دیگری زیر نظر گرفته شوید. اطلاعات مورد نظر را ارسال و دریافت کنید.

رمزگذاری پروتکل ها امنیتی : VPN باید بتواند رد پای شما را غیر قابل مشاهده کند. مثلاً در قالب سابقه سرچ (جستجو)، سابقه کوکی‌ها و همچنین اینترنت. رمزگذاری کوکی‌ها می‌تواند از دسترسی اشخاص دیگر محرمانه‌ترین اطلاعات شخصی مالی و محتواهای دیگر سایت جلوگیری کند؛ از این جهت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حفظ حریم خصوصی :  VPN تمام فعالیت های شما در اینترنت را مخفی نگه می دارد. در حالت عادی ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت) یا برنامه های جاسوسی می توانند به راحتی بفهمند که به کجا سر زده و چه کارهایی انجام داده اید. اما رمزگذاری VPN اجازه نمی دهد که هیچکس از فعایت های شما در اینترنت باخبر شود.

برای خرید vpn تلفن همراه از dor45vpn.com کمک بگیرید ؟

اپلیکیشن را از گوگل پلی یا اپستور دانلود کنید

برای خرید vpn تلفن همراه ثبت نام کنید

3 روز رایگان از خدمات ان استفاده کنید

در صورت رضایتمندی اکانت یک ماهه، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله خرید کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *